View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
«Quetiapine Teva kan tas med eller uten mat» står det på felleskatalogen, så slutt å skriv tull
Vis hele sitatet...
Hva faen? Selvfølgelig KAN man ta det med eller uten mat, ingen dauer av det! Men det er som hvis du har spist rett før du drikker alkohol så vil det ta lenger tid før du blir full og når topp-punktet. MIN ERFARING er at sånn er det med Quietapine også! Jeg kan ta 100 mg og ikke merke en dritt når jeg inntar de rett etter mat, fortsatt sitte lys våken etter to timer og må ta enda mer da. Men når jeg følger instruksene jeg ble gitt på sykehus innleggelse hvor jeg først startet med disse medisinene, om å ta de tidligst to timer etter maten, så funker de som fjell ganske raskt.
Kveruler så mye du vil men jeg må få lov å dele min erfaring etter å ha stått på medisinen fast i flere år, og hva helsepersonell har sagt.
Det skader da for faen ingen at jeg sier ikke ta de på full mage, trådstarter forteller at han tok de og ikke fikk virkning og da må man utelukke faktorer som kan spille inn på virkningen for å sørge for å få virkning!