View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av flow_low Vis innlegg
No offence Bea, men enten er du svært naiv eller svin i gangsterklær

Btw, her. Lovendringene jeg nevnte i full kraft.
Vis hele sitatet...
Skal vi minne om kva den opphavelege påstanden var?

Han mente at politet kan uten fysisk tilgang til telefonen din, (snakket om iphones) hacke den og ta opp alt du gjør på telefonen din og lagre det. Som en form for video screen som du selv kan gjøre med iphonen. Slik at de kan bruke dette som en form for bevis. Der de viser til alt du feks skriver på wickr etc. Jeg personlig argumenterte imot dette, men jeg er jo ikke 100% sikker. Hva er deres tanker?
Vis hele sitatet...
Dvs. at politiet kan kopiere alt på telefonen din remote, utan at du merker det.

Det er rett at politiet har adgang til å prøve, slik artikkelen nemner. Men enten må dei få deg til å gjere dumme ting (social engineering), eller så må dei utnytte ei sårbarheit i produktet. Sårbarheiter vert stortsett patcha rimeleg kjapt. Dei har inga (kjent) magisk bakdør per i dag som lar dei gjere det som vert påstått i opningsinnlegget.

Ut frå fokuset politiet her til lands - og i andre land - har på å omgå krypto, så er det heller ingenting som tyder på at slike generelle bakdører som du impliserer eksisterer.

Kort sagt; du kjem med ekstreme påstander, og for å underbygge det gjer du ei fjær til fem høns.