View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spør henne om den aller verste traumatiske opplevelsen hun noensinne har opplevd, be henne tenke på denne. Si så at dersom hun klarer nå å fint forholde seg til denne opplevelsen, reflektere over den og forholde seg til den på en sunn og fornuftig måte så er hun sannsynligvis helt klar til å ta psykedelika uten noen problemer.

Jeg har tatt shrooms med et tosifret antall mennesker på jomfrutur og et kjennetegn på at det går til helvete er når personene har hatt vonde oppvekster, de er mennesker som heller vil flykte fra ting enn å face ting, klarer ikke slappe av eller blir "låst" i evige loops. Derfor kunnskap om hva det er hun skal innta er viktig. Hva er det faktisk? hva skjer i kroppen? hvordan kan jeg ende opp med å føle meg, både negativt og positivt? Hva gjør jeg hvis jeg føler noe negativt og hva betyr det?

Den aller beste opplevelsen får du dersom dere en helg reiser et sted og tar det på en hytte. Da kan man bruke første dag på å roe seg ned, meditere, reflektere og tenke over hva det er man ønsker med å trippe. Dagen etter er tripday og da anbefales det næringsrik vegetarsuppe som står klar på ovnen til å varmes opp når som helst. Server brød og ulike ferske spirer til. Det er magisk å få i seg noe mat etter en lang sopptur. Planlegging er key. Sett opp musikk på forhånd sammen og lag spillelister. Kan og være en ide å sette en dato lengre frem i tid for når man skal på tur. Dermed kan man mentalt forberede seg lenge, finne forventninger og problemer man vil jobbe med osv.