View Single Post
Sitat av Trrunde Vis innlegg
Prøv å ta strømmen på hjemmesentralen i 4 timer, da har leasetid gått ut så da er det mulig dhcp serveren gir deg ny adresse.
Vis hele sitatet...
...til info, du får ikke ny IP uansett hva du gjør - om du da ikke blir lagt over på ny modul og port i i noden (f.eks oppgradert core i fra fasEth til Gig) eller ved påvist linjefeil i fra node til mediaconverter/hjemmesentral som montør må ut i node for å patche om.

btw hvorfor trenger du ny IP?

Sitat av Shen Vis innlegg
Jeg opplever mye hakking med min nye router Netgear Nighthawk X4s r7800 når jeg ser på TV, bild og lyd.. Prøvde min gamle ASUS rt-n66u, samme hakking.

Noen tips?

Jeg opplever mye hakking med min nye router Netgear Nighthawk X4s r7800 når jeg ser på TV, bild og lyd. Prøvde min gamle ASUS rt-n66u men samme sak, hakking..

Bruker Zyxel powerline på samme elkurs og det virker med hjemmesentralen, men ikke på disse to andre routere.

Noen tips?
Vis hele sitatet...
Forstår jeg deg riktig om du sier at TV ( bilde & lyd ) hakker når Nighthawk'en er koblet til hjemmesentralen?

I alle tilfeller så test med ny patchekable i fra hjemmesentrale til STB

NB! ikke patch via veggpunkter eller switcher når du tester ny kabling.

...usikker på om jeg faktisk forstår hva du mener.
Sist endret av Pinkdot; 5. februar 2017 kl. 17:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.