View Single Post
Trådstarter
11
Sitat av ezyy Vis innlegg
Om du skal dele en sukkerbit i 2 så kan det bli mye søl, så anbefales at du har noe under når du eventuelt skal knekke de. Ville startet med 200ug, så kan du eventuelt booste deg opp senere.

Musikk er en god ting å ta med og kanskje en music angel for å få litt høyere volum.

Har ikke erfaring med rivotril etter en trip, da jeg har brukt cannabis helt på slutten av trippen, og dette anbefales.
Vis hele sitatet...
Tror det blir å ta hele sukkerbiten. Musikk skal sefølgelig med!

Jeg tenker ikke på etter trippen. Jeg mener liksom om man får en bad-trip, så lurer jeg på om man kan innta benzo, som skal hjelpe der og da? slik at man kommer ut av bad-tripen, evt at hele tripen blir avsluttet?

Sitat av Loffenius Vis innlegg
Jeg var på tur i skogen for noen måneder siden og det var veldig gøy, men det var så mye mygg at det ødela ganske mye. Det var ikke før på kvelden når vi hadde tent bål og masse myggspiraler at jeg faktisk kunne sitte ned å slappe av uten å bli distrahert av all myggen.

Noe jeg vil anbefale er å ta med headsett, vi hadde med en trådløs høytaler, men den brukte vi nesten ikke. Når jeg hadde musikk i ørene med headsett så kom jeg til en annen verden, var helt sjukt. Klarte ikke det med den dårlige lyden fra en trådløs høytaler. Frukt med mye smak var også gøy å spise!
Vis hele sitatet...
det er jo litt kjipt da.. gjorde dere noe gøy som er verdt og prøves?
Sist endret av worganyo; 25. august 2014 kl. 22:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.