View Single Post
Sitat av Tarm Vis innlegg
I små nok doser aka microdosering kan man oppnå den effekten man er ute etter. Du tenker vel at vikingene spiste inpå massevis for og bli Max balle.men i små nok doser kan disse stoffene virke prestasjons fremhevede. Du blir mer klar og reagerer kjappere på ting.det fjerner angsten bak kamp og gjør deg til en sloss maskin vis du er innstilt på det.alt kommer an på dosering.
Vis hele sitatet...
Har tenkt det samme når jeg har spist fluesopp. Har holdt meg til små doser, altså én tørket sopp, og som regel får jeg en indre klarhet, blir litt svett i hendene og stimulert, men samtidig rolig. Føler meg skjerpet og kondisen blir bedre når jeg går i skogen. Litt som en kombo av valium og god cola, en ganske kjent kombo om man må slippe løs sitt indre rovdyr. Fluesoppen gir heller ikke disassosative effekter før man er oppe i større doser (3-5+ sopp).

Noen andre som har merket krysstoleranse med benzo forresten? Kjenner ingen effekter av soppen når jeg har de i systemet, noe som virker litt logisk siden begge virker på GABA-systemet.