View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Altså å bare putte suben og sterilt vann i sprøyta og riste? Må man ha en viss mengde med vann for at det ikke skal bli for tykt eller hvordan er det?
Vis hele sitatet...
Subutex er jo laget for smelte under tungen så det er ikke bindemidler på samme måten som det er i piller som er ment på å løses opp i tarmen. Jeg ville tro at det safeste er å blande det i sprøyten istedenfor å blande det i noe annet og filterere det, tror ikke det er særlig realistisk å få til den prosessen sterilt ihvertfall. Så kan du jo tenke over hvordan du får subutexen? får du den i blister eller løst? tar du på den før du blander den ut i sterilt vann? bare i det øyeblikket du tar på den er den ikke steril lenger, og kjøper du de løst så er det langt ifra sterilt, får da vet du jo aldri hvor den har vært. Saken er den: velger du å injisere illegale ( eller legale for den saks skykld) stoffer inn i blodet ditt så MÅ du godta en viss form for risiko uansett, du vil aldri være 100% safe. Selvfølgelig kan du ta forhåndsregler, men 100 safe blir det aldri uansett.

hvor mye vann du trenger er jo litt avhengig av hvor mye du har i pumpen, men ca 2 ml er en god "dose". Du kan riste pumpen. Noe jeg pleide å gjøre som jeg lærte hvar å holde tommelen over der du setter kanylen og trekke i stempelet slik at det spratt tilbake av seg selv, viss du skjønner, det skaper trykk og bevegelse inni pumpen og da løser subben seg opp kjappere enn viss du kun rister. Viktig å sette den så snart som mulig etter den er skikkelig løst opp, viss ikke samler det seg i pumpen igjen.