View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Qon Vis innlegg
Javel, men jeg driver ikke med vitenskapelig forskning og jeg er i det minste ærlig om metoden min så jeg prøver ikke å lure noen. Så skal jeg, som sagt flere ganger, kontrollere bevisene etter teorien er mer kartlagt.
Vis hele sitatet...
Men som nemnt eit par gongar i tråden, så er den lettaste personen å lure deg sjølv. Det er trivielt å overbevise seg sjølv om at 1+1=4, om du vil.

Det er difor vitenskapen over tid har utvikla metoder for å verifisere fakta, og i størst mogeleg grad unngå haldningane til dei som undersøker. Metodikken er ikkje perfekt, men den er mykje betre enn tilnærminga di når det gjeld å ikkje lure seg sjølv.
Sitat av Qon Vis innlegg
Hvordan vet du det? Og hva vil det si at man ikke vet hva man observerte? Skal man bare glemme det og late som ingenting?? Hvis mange tusen observerer lignende uforklarlige fenomener så er det ganske interessant.
Vis hele sitatet...
Fleirtalsforma av anekdoter er ikkje data. Det kan vere mange grunnar til at mennesker observerer ting feil, og det er eige felt innan psykologien. Det kan vere eit utmerka grunnlag for viare undersøkelser, men det er ikkje bevis i seg sjølv. I tillegg har du jo det gamle ordtaket om at ekstraordinære påstander krev ekstraordinære bevis.
Sitat av Qon Vis innlegg
Selvfølgelig vet jeg det, men når noen påstår at det ikke finnes et fnugg av håndfaste bevis så kan det være fordi de ikke har satt seg inn i fenomenet. Det finnes håndfaste bevis.
Vis hele sitatet...
Presenter dei då, for svingande! Alt du har komt med hittil i tråden er jo vage påstander om at pyramidane er alt for massive til å vere konstruert av mennesker for nær fem tusen år sidan, og liknande argumentasjon.

Ei alternativ forklaring er vel at du ikkje er tilstrekkeleg kritisk.
Sitat av Qon Vis innlegg
De har funnet ut at fenomenet er målbart med instrumenter, men såvidt jeg vet har dem ikke kunnet utelukket UFOer... De påstår ikke at det er det, og de prøver å finne andre forklaringer, men de har ikke utelukket det.
Vis hele sitatet...
Kven er 'de', og kva instrumenter er det snakk om? Viare så vil ikkje det at ein ikkje kan utelukke ei forklaring sei at den stemmer. Igjen så er det veldig vanskeleg å utelukke ting; det er ofte klin umulig.