View Single Post
Sitat av Qon Vis innlegg
  • Det som fascinerer meg er fortiden og alle de gigantiske strukturene som er vanskelig å forstå hvordan mennesker har laget uten hjelp. Pyramidene osv. Jeg er ikke overbevist om at menneskene klarte å lage de.
  • I tillegg er jeg fascinert over all kunnskapen som mennesker plutselig hadde, f.eks. antall planeter i solsystemet.
  • Kornsirkler... der er veldig spesielt hvis man undersøker det.
  • Antallet UFO-observasjoner over hele verden... Det er så mange vitner og videoer at jeg i det minste lurer på om noen av de er ekte.
  • Antall mennesker med høy rang som har påstått at det er et ekte fenomen.
  • Det er en seriøs interesse for dette, mye informasjon, lite mediedekning (og en aggressiv latterliggjøring av alle som snakker om det), og såpass mye hemmeliggjøring gjør at jeg blir ekstra nysgjerrig

.
Vis hele sitatet...
Sukk. Om du leter etter "forklaringer" slik som disse så finner du en hel bunch.
Du kan jo legge til https://en.m.wikipedia.org/wiki/Chem...spiracy_theory i lista di.
For all del, jeg skjønner at det er spennende å dypdykke i disse tingene men ikke glem å ha beina på jorda aka vær kritisk. Som sagt tidligere, det er lett å lure seg selv.
David Iches teori om Lizard people virker og logisk (til en viss grad) om man tror nok på det..
Just saying.

Edit; Jeg tror det finnes intelligent liv i verdensrommet, jeg tror derimot ikke at the goverment holder Ufo-aktivitet skjult for oss dødelige, i den forstand som du sikter til.
Sist endret av aintnowifey; 7. mars 2018 kl. 01:44.