View Single Post
Trezpazr's Avatar
Trådstarter
223
Sitat av Rundballe`n Vis innlegg
Bullshit. Man merker ikke forskjell på ram i spill (man merker forskjell opp til 8gb). Verfall ikke mellom 16 og 32gb. 32 gb trenger man ikke vis ikke man har opp 200+faner i nettlseseren. 32 gb hjelper bare på Heavy oppgaver som rendering og slikt der programmet tar mye av ram til sin egen fordel. Forresten så er bærbar laptop en helt håpløs investering. Ingen mulighet for opppgraderinger, overklokking osv. Kan love deg at den er utdatert om du skal spille alle nye spill på max innen 2-3år.
Vis hele sitatet...

Laptopen skal ikke brukes til KUN spilling. Videoredigering er noe jeg også driver med. Har også en haug med programmer kjørende om gangen. 8GB er hvertfall alt for treigt for meg idag.
Dessuten er det ganske irrelevant om du mener en laptop er en håpløs investering. Jeg liker ikke å sitte stasjonert ved et skrivebord hele tiden, i tillegg reiser jeg endel og da er det kun laptop som er aktuelt.

Sitat av obscure Vis innlegg
I morgen lanserer NVIDIA en ny GeForce GTX 8xxM-serie og komplett kommer til å legge ut nye gaming-notebooks fra både MSI og ASUS samme dag. Dette er den billigste modellen ASUS kommer med: https://www.komplett.no/asus-g750jz-173-full-hd/809845

Kan hende de litt dyrere modellene har 32GB ram, bare følg med på komplett i morgen.
Vis hele sitatet...
Sweeeeeeeeet! Hadde ingen anelse om dette! Skal deffinitvt vente å se i morgen!
Sist endret av Trezpazr; 11. mars 2014 kl. 09:01.