View Single Post
Først vil jeg påpeke at jeg med dette ikke mener å si at dette er noe forklaring. Heller ikke noe argument jeg kommer med for å få bekreftet at dette handler om aliens. Altså kun en artig teori.

Aliens er nomader og eksperimenterer på oss mennesker.
Mange av observasjonene ser man ufoene gå fra å stå stille til å akselerere til uante hastigheter.
Som i et laboratorium der forskerne tar noen prøver, setter test tubene tilbake i skapet, for så å komme tilbake et parr uker senere, og gjøre de samme testene på ny, osv.
Aliens har en fordel med at de kan ta seg en runde i space, for så å komme tilbake igjen. For aliensa har denne runden tatt 10 min.
Men her på jorden har den kanskje gått 1 år. Det er klart for alisens å gjøre en ny test.
De er ikke bundet mot en sivilisajon med base på en planet. De lever som nomader og flyr hit og dit rundt i space , men har en nøye kalkulert bevegelse og timing slik at de kan møte opp med sine egene.

Om du ønsker å høre mer rundt dette kan du se på Kevin Knuth, Professor of physics at the University of Albany forteller mer om denne teorien.
Spole frem til ca 51 min.

Kan ikke dy meg. Må linke til en ny video.
I denne ser man hva som skjer på radar unner et slikt ''Alien Encounter''
Sist endret av Kaizen; 29. mai 2021 kl. 00:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.