View Single Post
Sitat av Ronald Vis innlegg
Det skal jeg teste!

Jeg har imidlertid min tvil. Den svarer både på SSH og Telnet mot LAN-ip, men lar meg ikke logge inn med "admin"-brukeren, selv etter hacken til "TJWebDotNO". Telnet svelger unna både brukernavn og passord, men rapporterer "Login incorrect. Try again.". SSH mottar også brukernavn og passord, men sier "Access denied" og dropper tilkoblingen.

Kommer tilbake med rapport!




Ojsan, den der ser ut som en fin sak. Den skal jeg se nærmere på.
Firmware fins her (current.bin): http://stup.telenor.net/zyxel-p8702n/
Vis hele sitatet...

Har sett litt igjennom denne config filen og fikk telenor remote admin og byttet passord på den, (liker egentli ikke at telenor snusker inn i ting som er på mitt hjem) og når jeg så over config filen så såg jeg at øverst er det kjørt noen commands... spørs om man kan skrive noen commands inn der som kan da lage en superuser på systemet som man kan logge inn med ssh eller telnet da...

HTML-kode

<X_5067F0_AutoexecCmd instance="1">
      <Command>echo 3600\\> /proc/sys/net/netfilter/nf_conntrack_tcp_timeout_established;echo 3600\\> /proc/sys/net/ipv4/netfilter/ip_conntrack_tcp_timeout_established</Command>
    </X_5067F0_AutoexecCmd>
    <X_5067F0_AutoexecCmd instance="2">
      <Command>echo 180\\>  /proc/sys/net/netfilter/nf_conntrack_udp_timeout_stream;echo 180\\> /proc/sys/net/ipv4/netfilter/ip_conntrack_udp_timeout_stream</Command>
    </X_5067F0_AutoexecCmd>
    <X_5067F0_AutoexecCmd nextInstance="3"></X_5067F0_AutoexecCmd>
    <DeviceInfo>