View Single Post
Do Not Conform
oriento's Avatar
81
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Men problemet her er jo nemlig at SOO (ihvertfall i Norge) aldri har gått ut og sagt at de vil noen noe vondt, og jeg har ikke hørt at de har gjort det heller. De har gått turer nå hver helg og sikkert oftere enn det i over en måned og har ikke skadet noen som helst! Hadde de faktisk gjort det så hadde det nok kommet opp i media kjappere enn lynet.

Så at de faktisk vil skade noen blir litt, som du sier, "på vidda" når de egentlig har både sagt og bevist at de ikke vil skade noen.
Vis hele sitatet...
Ok kompis! de er sikkert annerledes enn SOO Nederland/Tyskland og Brevik jeg heier på deg uansett !! de her hjemme er sikkert god gutter som bare vil oss vel, spess når de har gått rundt i par mnd uten å drepe/banke/ noen vi er helt utenom det vanlige vi her i Norge, vi kaller oss SOO og oppfører oss som engler... vi kaller oss Allahs Soldater og oppfører oss som engler.. vi er jaggu utenom det vanlige vi

Jeg vet du ikke er rasist eller grusom, men jeg ser du lar deg bli revet med av holdninger du egentlig ikke kan stå inne får Dongerino. du vil ikke være imot pg du vil ikke være for.. bare si det som det er, du vil ikke ha all innvandringen, men du vil ikke at folk skal dø av den grunn.... joda du er god du! det er lov å mene det uten å bli helt ekstrem på det .

bare for å provosere vil jeg legge til at DU er på vidden og en som meg kan aldri bringe deg hjem igjen :/ på tide å velge side Dongerino, for eller imot??