View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Trooploop Vis innlegg
Synes du kan spare deg for pisspreiket ditt, det er bivirkninger knyttet til vaksinen om du liker det eller ikke. Personlig kjenner jeg til to stykk som døde av blodpropp kort stund etter de har mottatt andre dose av sars cov 19 vaksinen.

Statistisk sett er den trygg for folk flest, selv er jeg uvaksinert men ikke en motstander. Immunforsvaret til unge folk klarer seg fint med å bekjempet viruset og da bygger man naturlig motstand som etter min mening er mye bedre enn selve vaksinen. Covid har jeg klart på 4-5 timer med litt svetting og temperatursvingninger, har ikke vært syk siden da. Noen av mine arbeidskollegaer derimot har hatt 3 doser med vaksine og blir syke gang etter gang.

Uansett så bør det være fritt valg å vaksinere seg synes jeg, det er tross alt litt verre type influensa, ikke svartedøden.
Vis hele sitatet...
Det er nesten fornøyelig at du klager over "pisspreik" hos andre når du selv serverer det: robhol nekter ikke for at vaksinen har bivirkninger, hvor har du det i fra? Og så skal du smøre på at du personlig kjenner noen som døde av blodpropp, hva i huleste villeste verden skal det ha å si?
Hvorfor tror du at dine anekdotiske bevis skal ha noe som helst tyngde i en diskusjon?`Er de små grå totalt fraværende? Hva er det med dere vaksineskeptikere å konstant bare se verden fra deres lille ståsted? Dere klarer jo fint å cherrypicke informasjon fra andre mennesker når dere skal grafse frem "bevis" for den jævla stae meningen deres?

Sitat av Trooploop Vis innlegg
Immunforsvaret til unge folk klarer seg fint med å bekjempet viruset og da bygger man naturlig motstand som etter min mening er mye bedre enn selve vaksinen.
Vis hele sitatet...
Det her er beviselig løgn, det er mange dødsfall av folk under 30 år med covid, men facebook-feeden din har vel ikke servert deg den informasjonen?
Norge kom billig unna COIVD, for vi er et lite land med liten og spredt befolkning. At mesteparten faktisk tok vaksinen og brukte sosial distansiering og masker er grunnen til at vi hadde så få dødsfall blandt unge: Heldigvis bare 3 bekreftede dødsfall for de under 39 år.
Så ja, man kan si at å risikoen for å dø av covid når du er under 39 år er veldig liten i Norge, men den er enda mindre med vaksinen. Og den statistikken blir mye værre når du reiser ut av Norge.

Jeg er temmelig lei å høre dere vaksineskeptikere kauke inne her, dere er ufyselige, flere av dere trer inn i offerroller der dere hyler om sensur og dere tegner dere som noen slags fornuftens voktere:
Jeg hadde ikke tatt en deodorantanbefaling fra dere seriøst en gang.