View Single Post
Orker ikke lese meg opp på alt, sorry. Vet mye av det fra før.

Dette blir min første LSD tripp. Jeg er fra før kjent med : Massive doser flein (Kunne fint spise 5g. tørket, noe mindre om jeg utblanda i store mengder amanita muscaria. Rød flue sopp) Da hadde jeg toleranse.
Nå i det siste har jeg prøvd MdMa krystaller. Ikke fornøyd, første gang overdoserte jeg kanskje. Resten er jo rein turing/soving. Skjønner ikke hva som er så digg med det, da kunne man tatt et bein eller 2.
Var borti noe 2b/2c- hci eller noe. Det sparka baller. (Au)
Uansett har 2 lapper å velge mellom : nr1. - 180 microg. Merke : LonneyToone (s) (fått gode tilbakemendinger)
Nr2. 160 Microg. fant ingen navn, men en fra en ny norsk vendor. DrammenViking. Av de få salg og kjøp han har og
å bra tilbakemeldinger, bør det funke.

Om været tillater det skal jeg ut i skogen, med utsikt til himmelen og vann til begge siden. (setting og alt er klart)

Det jeg lurer på i bunn og grunn. Er det trykt for meg og ta LSD for første gang så nærme vann? Eller blir det som med "store"doser flein, man er "tilstedet" og det å hoppe uti ei elv måtte virke potte tett, lsd eller ikke?

Beklager også feil tråd. Rett meg gjerne og bevar posten og putt den der den skal være. tusen takk

bare et par meter fra det spisseste, men vann på begge sider. Kan sikker finne noe mer trygtd, lenger oppi skogen. Men de er fortsatt vann der, bare lengre borte..

Forresten,kan jeg ta begge lappene hvis jeg føler jeg får dårlig funk...?
Sist endret av BrewGrow; 16. juli 2015 kl. 03:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.