Tråd: Islamsk stat
View Single Post
Sitat av Khan17 Vis innlegg
"The war on Iraq, however swift in its short three week period, was accompanied by propaganda from many angles."
Vis hele sitatet...
Ok, i forbindelse med irak-krigen så fantes det propaganda fra flere sider.

Sitat av Khan17 Vis innlegg
"Throughout the Iraq crisis, including the build-up, as the previous page details, propaganda featured on all sides. On the British/American side, it was used to justify war when the case had been weak, and amidst international opposition, and possibly illegal, according to many legal experts. Side Note»"
Vis hele sitatet...
Igjen, det eksisterte propganda på begge sider av konflikten. Det er ikke et bevis på at f.eks mediehus som CNN fabrikkerer nyheter,


Sitat av Khan17 Vis innlegg
Jeg rettferdig gjør ingen handlinger.
Vis hele sitatet...
Hva kaller du dette?

Sitat av Khan17 Vis innlegg
At en journalist som er på oppdrag av korrupt amerikansk media blir drept, er en del av prosessen.
Vis hele sitatet...


Sitat av Khan17 Vis innlegg
Samtidig som vi fordømmer alle handlinger begått av Muslimer, men lukker øynene når samme og verre forbrytelser blir begått av den andre parten(usa/vesten)
Vis hele sitatet...
Sånn er det absolutt ikke. Jeg har selv vært en av de som har kritisert USA/vesten her på forumet flere ganger ifbm konflikter i midtøsten. Men nå handler ikke denne diskusjonen om USA så det er egentlig ganske irrelevant. Men hadde fremgangsmåten til USA i krigene vært slik IS går frem nå. Altså halshugging av journalister som gir dårlig mediedekning, henrettelser av krigsfanger uten noen form for domstol. Overlagt drap av sivile, utstrakt bruk av barnesoldater. Da skal jeg love deg at det hadde kokt over av sinne hos majoriteten av amerikanerene. De færreste hadde tolerert at deres landet sto for en slik krigføring.


Sitat av Khan17 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er dette ditt eksempel på "samme eller verre" forbrytelse begått av USA?
Sist endret av Sneipen92; 5. september 2014 kl. 11:52.