Tråd: Islamsk stat
View Single Post
Methewall: Nå har jeg kommet med kilder på de fleste påstander, og besvart den delen. Og nei jeg begynte ikke å angripe personer i denne tråden.

Mye av dette er basert på retorikk og Islam, noe alle parter som er med i diskusjonen har kunnskap om, ønsker jeg å tro ihvertfall. Derfor er det ikke nødvendig med kilder for enhver påstand. Men påstander som har krevd kilder har blitt besvart med henvisning til mine kilder.


Nå sporer vi av.

Bearass: Det tok meg litt mer enn 10min å finne at det ene bilde var postet på et asiatisk forum for over et år siden. Brukte google translate til å oversette teksten: 6-åring som var ute av hodet fra soltaket til driften av [bil] Yamaguchi døde ★ 2 og dunket hodet i undergangen

http://www.logsoku.com/r/newsplus/1380565817/

Nå søkte jeg ikke etter alle bildene. Fint at alt det du linker til eller nevner viser seg enten å være fabrikkert eller ikke ha fotfeste i sannheten.

Dette bilde gjentar seg gang på gang i vestlig media iløpet av den siste måneden. Dvs at bilde er ferkst. Men samtidig kan jeg finne det på et asiatisk forum med overskriften nevnt over. Det rare er at bilde er postet for over 1 år siden.

Jeg vil også få fram et par andre ting også.

Det virker som diskusjonen dreier seg om et ikke muslimsk land, som aldri har praktisert sharia eller ikke har sine røtter både kulturell og historisk i tilknyttet Islam, noe som er motsatt.

Sharia blir praktisert idag i ALLE muslimske land. IS overtar ikke et kristent land, dette er et Muslimsk land, og det kommer til å bli værende sharia styre selv om IS ikke skulle lykkes. Selv med Amerikansk dukke president, så vil sharia praktiseres i både Irak og Syria. Som det har blitt tidligere, og da mener jeg for under Assad og Saddam.
Sist endret av Khan17; 4. september 2014 kl. 15:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.