Tråd: Islamsk stat
View Single Post
Sitat av phish Vis innlegg
Jeg klarte selvfølgelig ikke å se hvor man havnet, men det burde ikke overraske meg at det ligger på en side som kaller seg "bestgore", for det er vel akkurat hva man får.

Fra wikipedia:

Gore:
  1. Graphic violence visually depicted, especially the realistic depiction of serious physical injuries involving blood, flesh, bone and internal organs.
  2. Splatter film, a horror genre also known as "gore film"

Selv hvor jævlig det er, så burde denne spres til den naive majoriteten i Norge som nøyer seg med å gå i tog og ikke reagerer på at de eneste andre i toget er sjia-muslimer og frafalne fra Irak. De eneste i toget er folk som ville fått en kniv mot strupen om de var i IS. Faten ble kjent over natten og erklært som modig heltinne, men modig kan man ikke være om man ikke risikerer noe, og ingen tør å snakke om HVORFOR hun er modig og hvem det er hun risikerer replisarier fra...

Ugh, jeg har videoen på i bakgrunnen mens jeg skriver, og blir kvalm bare av lyden... "Allahu akhbaaaaar" som skrikes mellom maskingeværild. Jeg kastet akkurat et blikk på innholdet hvor de massakrerer sivile i biler...

Så, hvordan forklarer apologeten vår godheten i dette? IS' egen propaganda...
Vis hele sitatet...
Beklager, jeg burde kanskje ha skrevet linken.
Selv denne videoen er bare barnemat i forhold til hva du finner der.
Close-up beheadinger og annet fra Midtøsten har fått egne kategorier.

Når vi først er inne på området, og moderatorene tålererer det(?) legger jeg gjerne ut en "finalevideo". 250-manns henrettelses video av selveste ISIS (igjen):

Advarsel, veldig grafisk:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Sist endret av Lacertosus; 4. september 2014 kl. 03:08.