Tråd: Islamsk stat
View Single Post
Sitat av Khan17 Vis innlegg
Bearass Beskylder meg for å gjenta det Hussein sier, og jeg beviser at det ikke er Hussein som har funnet opp denne måten sharia praktiseres på. Likevell bruker han svaret som ett argument mot meg.
Vis hele sitatet...
Les nøye det jeg skriver nå - så slipper du kanskje å misforstå.

1. Mr Hussein hadde et intervju med VG for et par uker siden. Der nevnte han disse 3 valgene (som du også nevner). Dette er valg som IS gir til sine innbygere påsto Hussain. Du påstår akkurat det samme.

2. Om disse 3 valgene finnes i Sharia-lovgivning er revnende likegyldig.

3. Det som du deler med Hussain er at du tror dette er sannheten om hvordan IS praktiserer. - Dette til tross for at IS-sine egne skrytevideor peker på det motsatte. Har du sett IS sine skrytevideoer? Dem er stappfull av skrytebilder av drap mot sivile.

4. Hva er det du inbiller deg? Hvordan går det an å knipe øynene hardt igjen - og tro på et glansbildet som så åpenbart er ikke er sant? Du kan lukke øynene for all vestlig media. Drit i den. Se på IS sine egne skrytevideoer!... Etter dette får du skrive opp de 3 valgene fra Shaira loven ned på et papir. Ta en kikk opp på IS sin skrytevideo igjen. Klø deg i hodet. OG innse at oops.. Det er visst ikke helt slik dem praktiserer..



Pyttsann... MEnneskeliv er så lite verdt i midtøsten.. Yazidiene kjempet imot å bli okkupert.. Klart dem skal drepes. Hva er vel et liv? Kurderne?? Kjør over dem.. De prøver å lage en egen stat for kurdere.. Jævla egoister. Skyt dem og smell ned noen helligdommer. Her skal det bli sunni-faensk-nazi-sharia tredd ned over hver levende hals. Fred og samhold! Her kommer vi!

Ellers er det som sagt bare å praktisere sharia hvor enn man befinner seg i verden. Det er bare å sette igang å leve rent og hellig og beundringsverdig. Bli til en helgen på jorden - og spre godt. Det er bare å sette igang. Det er lov i alle land i hele verden. Ingen som nekter en.
Sist endret av Bearass; 4. september 2014 kl. 01:24.