Tråd: Islamsk stat
View Single Post
Sitat av Khan17 Vis innlegg
Det jeg sliter med å forstå er hvordan folk kan være så hyklere og dobbeltmoralske. Den norske befolkningen har gjort det helt klart at Islam aldri kommer til å få fotfeste i norge, og den norske befolkningen ønsker ikke å bli muslimer. Dette gjør norge til et ikke idealt sted å praktisere Islam.(jeg har nevnt hvorfor i postene over) Men allikevel skal dere ta muslimer retten til å opprette en egen stat, innenfor sine egne lande grenser. På samme måte som du bruker ordet apartheid, så er dette apartheid. Du ønsker nødvendigvis ikke å utslette muslimer, men du ønsker ikke dem retten til å ha en egen stat. På samme måte som man nekter Palestina i å ha en egen stat
Vis hele sitatet...
Om du ikke var klar over det lever det cirka 200 000 muslimer i Norge i dag. De lever her av fri vilje og får utøve sin religion. En god del av disse har flyttet hit på grunn av bander som IS/ISIL. Å utøve sin religion er ikke synonymt med verdensherredømme eller å påtvinge nasjoner og mennesker Islam og sharia.

Det er ikke vi som tar retten til muslimer til å opprette en egen stat, men man fordømmer hvordan kriminelle gjenger som IS rett og slett tar over landområder som i bunn og grunn andre eier med makt og dreper innbyggere.

Muslimer kan godt få en islamsk stat for min del, så lenge det ikke skal gå utover andre som ikke ønsker det. Man tvinger ikke mennesker til å tro på noe.