View Single Post
Når jeg var 3-5 år var jeg pissredd for at en rev skulle komme opp ved sengen min og bite meg. Sov alltid med armer og ben godt under dyna :P Det gjør jeg ennå, selv om jeg for lengst er blitt kvitt frykten for reven.

Faren min sa at han hadde et glass med tunger, som han hadde kuttet ut av munnen på barn som bannet. Han fortalte meg hver gang jeg sa noe stygt at hvis jeg gjorde det igjen, kuttet han ut min også. Etter han hadde sagt dette 2-3 ganger skremte det meg ikke lenger, og jeg ble veldig ivrig etter å få se dette glasset. Ble veldig skuffet når han fortalte meg at det ikke eksisterte :P

Også er det en drøm jeg husker spesielt godt, som skremte meg veldig. Foreldrene mine hadde nettopp kjørt til byen, og jeg var hjemme alene. Jeg gikk ut og skjøt på muren på utsiden av huset med en lekepistol, og så kom politiet. De gikk i blått, som på barne-tv, og hadde ekte pistoler i beltet. De nektet å tro på at det bare var en lekepistol, og prøvde å fange meg, og jeg begynte å løpe. Jeg kom meg litt nedover i hagen, da en av de tok frem en slags pisk, som surret seg rundt meg, og jeg klarte ikke å løpe lenger, så våknet jeg.
Hadde denne drømmen flere ganger når jeg var liten, har den til og med noen ganger nå. Var alltid redd hver gang jeg så en politibil kjøre forbi oss :P