View Single Post
Har blitt slått etter med balltre, fått en samekniv kasta etter meg fra kloss hold, blitt bundet fast til et tre og forlatt, blitt låst inne i en bekmørk bod og forlatt (dette var skummelt), blitt jaga gjennom skogen av en psykisk ustabil voksen japaner (aldri hatt så høy puls før), blitt jaga gjennom gatene av en tilbakestående voksen mann (han jagde meg helt hjem, jeg fikk låst døra i siste liten, sekunder før han febrilsk begynte å rive og røske i dørhåndtaket).. En annen ting: jeg og naboen lagde et høyhus av paller som må ha vært minst 5 meter høyt. Dette fallt sammen mens jeg var i øverste etasje. Drømmer enda om denne skranglete konstruksjonen.

Naboen hadde 3 ville doberman-hunder som titt og ofte klarte å rømme ut av huset. Han kom springende etter, skrikende om at vi (ungene på lekeplassen) måtte stå helt stille inntil en vegg for å ikke bli angrepet. Husker enda hvor dyrisk ville og intense disse skapningene var. Etter han hadde fått kontroll på dem igjen, noe som kunne ta et kvarter, delte han ut penger til oss. Fikk vel 50 kroner for hver gang, så det kom jo noe positivt ut av det.