Tråd: Sexpartnere
View Single Post
Sitat av prick Vis innlegg
Jeg kan svare litt for meg.
Selv har jeg hatt 14 partnere, og dette har jeg vært ærlig på fra hun spurte, jeg spurte ikke tilbake på dette tidspunktet.

Grunnen til at jeg sier bildet mitt av hun forvrenges kommer av alle løgnene. Det alt fra hva hun kan si til meg som kun omfanger oss. Hun har f.eks ligget med samtlige av sine venner, hver eneste en. At det kommer til å skje noe bak min rygg der tror jeg ikke, men det er fremdeles lite kult å vite.

Jeg prøver jo ikke å være dømmende, jeg er glad i jenta. Har aldri skjelt henne ut, har aldri stilt henne ultimatum, men fortalt at dersom hun faktisk skal fortelle noe så er det bedre å være åpen og ærlig, enn å fortelle noe som åpenbart er en løgn.

Mulig dette er kun meg det går på, da er det kun jeg som må jobbe med meg selv.
Jeg har ingen tvil til at hun faktisk er til å stole på pr nå - det jeg søker er hvordan andre evt har fått bort tankemønstrene sine dersom de har følt det på samme måte.
Vis hele sitatet...
Få bort tankemønstre er det samme som å se på ting fra en annen side. For eksempel at hun er frigjort, glad i sex, liberal og åpenbart en god elsker. Om du ikke liker noe av dette bør du kanskje vurdere og avslutte forholdet. Sjalusi er som du sikkert føler på uansett irrasjonelt.