View Single Post
Kjenner meg godt igjen i det du sier. Har blitt busted av mamma flere ganger for å være fjern, og hun har funnet hasj/weed på rommet mitt. Hun har akkurat samme tankesett som din mor har, at dette fører kun en vei, og det er til sprøyta. Jeg ødelegger livet mitt blablabla.

Jeg har klart meg veldig bra selv, har jobbet siden jeg var 18, og startet på skolen igjen i en alder av 22 for å få studie kompetanse. Har fått gode karakterer, og fungerer generelt bra.
Hun er mye mer oppmerksom på hva jeg fåretar meg, spør alltid hvor jeg har vært, hva jeg har gjort osv når jeg kommer hjem, og ber meg om å se henne i øynene så hun kan se om jeg er ruset eller ikke.

Jeg får selvfølgelig dårlig samvittighet, fordi jeg skjønner at hun tar det tungt, at den eneste sønnen hennes har startet med narkotika. Disse tankene plager meg når jeg er fjern enkelte ganger.
Men innerst inne så vet jeg at hun faktisk stoler på meg, og mine valg. For hun gir meg frihet, og lager ikke akkurat store diskusjoner rundt det at jeg røyker. Hun sier kun sin mening, om det hun har lært angående cannabis (som i mine øyne er helt feil). Men for all del, hun skal få lov til å tro og mene det. jeg har min mening, og virker som om hun respekterer det, uten at jeg er 100% sikker selvsakt, for hun har fått andre personer til å snakke med meg angående det, prøve å skremme meg og lignende uten hell.
Sist endret av fth; 9. november 2012 kl. 16:24.