View Single Post
IT-Konsulent
Trådstarter
297
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For å ta ca samme tone som deg; Jeg kan lese, og jeg leste førsteposten din! Jeg fikk også med meg at du unngikk et krasj. Du stillte derimot 3 spørsmål som jeg mener du har fått svar på flere ganger i denne tråden.
  • Trafikkfarlig?
    - I mange tilfeller, ja. Men som vidarlo er inne på, hvis bilen ligger i ytterste felt på en flerfeltsmotorvei trenger det ikke være det.
  • Men mitt spørsmål er egentlig, hva faen ville skjedd med ansvar om vi hadde kræsjet?
    - Du hadde fått skylden. Punktum finale.
  • Jeg har ny bil, og den er fullkasko forsikret selvfølgelig, men hadde jeg fått skylden om vi hadde kræsjet?
    - Ja.

Andres meninger om situasjonen?
- Jeg vil tippe de fleste mener at man ikke bør ligge så langt under fartsgrensen uten grunn, samtidig mener nok de fleste også at du skal være forberedt på at det kan være en semitrailer som ligger på siden og blokkerer hele veibanen rundt neste sving som har en fart på utrolige 0km/t, og bør kunne stoppe før du treffer den.
Vis hele sitatet...
Så bra! Ikke meningen å være aggressiv eller defensiv som noen påpeker, jeg ville ha svar på om flere synes det var litt vel trafikkfarlig, noe jeg fikk bekreftet. At jeg hadde tatt på meg skylden har jeg jo skrevet at jeg ville gjort, men kom også med spørsmål som var myntet på om det 100% ville være min feil, uten noen skyld på den andre sjaføren. Det var aldri noe fare for at jeg eller bilen bak meg hadde kræsjet, jeg og den bilen var oppmerksomme på veien, og fikk fint bremset ned og lagt oss ut i fil 2 av 2 på veien.

Jeg antok hele tiden at det ville vært min skyld, og hadde ikke brukt mine penger på å gått til søksmål mot den saktegående bilen heller for å si det slik.

Men jeg ser hele tråden som død, da det ikke er kommet noe konstruktivt siden de 2 første svarene.

Good night D's and G's