View Single Post
Sitat av Gåra Vis innlegg
Hvor mange flein må jeg cirka finne for en god tripp
Vis hele sitatet...
Sitat av Fangorn Vis innlegg
Er sesongen på hell nå? Leter å leter på riktige steder, men finner nesten ingen ting.
Vis hele sitatet...
Anbefaler å lese gjennom tråden her, da vil dere finne svar (men ok da: Hvor mage trenger du? Det kommer helt an på (les ihvertfall første posten i tråden), + Sesongen er ikke på hell. Fortsett å let, let andre plasser, les gjennom tråden. Lykke til)

I går hadde jeg min første trip og det ble en skikkelig bra opplevelse! Takk til råd fra LSMA og Bearass og til masse god informasjon i denne tråden!

Siden jeg selv liker å lese sånt tenkte jeg å rapportere om opplevelsen min: Jeg hadde tørket og pulverisert 1,7 g som jeg puttet i tilsammen 6 naturkapsler. La meg til rette i sola ute i naturen og svelget disse på tom mage (ikke spist siden kl 20 dagen før). Det gikk ca 1 time før jeg merket en slags svulmende deilig følelse. Ingen kvalme i det hele tatt.

Synet var plutselig ekstra "3D" og hvis jeg så lenge på noe kunne det bevege seg eller pulsere. Men det var litt kaldt ute selv om sola sto på.. Plutselig ville jeg komme meg inn i hytta jeg bodde på og da kunne jeg kjenne at kroppen var KJEMPEtung! Rett og slett vanskelig å komme seg inn i hytta, men når jeg kom inn ble jeg belønnet av en varm ovn og enda mer spennende mønstre i interiøret.

Akkurat da jeg tenkte at jeg kanskje kunne tatt en større dose fordi jeg bare hadde oppnådd "morsomme" visuals banket det på hyttedøra! Uten å tenkte sa jeg "Hello?" og hørte en mann utenfor si med ivrig stemme: "Det er folk her! Så gøy!". Jeg så raskt ut av vinduet at det var en eldre turgåer med hund utenfor! Jeg bare la meg fort ned i senga (dette er en knøttliten primitiv hytte midt i gokk) og var plutselig glad for at jeg ikke hadde tatt en større dose - og at jeg hadde låst døra på vei inn. Heldigvis ga den positive turgåeren opp å få noe kontakt og sa til hunden: "Jaja, vi får komme oss videre vi!". Heldigvis ødela ikke dette noe, men gjorde at jeg bestemte meg for å være inne i hytta litt lenger (selv om det var strålende sol ute). Nå kom en periode hvor jeg klarte å fyre opp mer i ovnen så jeg kunne varme vann til kaffe og til havregrøtfrokost (jeg be plutselig veldig sulten, trodde ikke det skulle skje?). Husker ikke så mye av det bortsett fra at jeg følte at jeg var ganske klar. Jeg drakk kaffe, spiste, og skrudde på telefonen (som jeg egentlig hadde bestemt å ha skrudd av) for å høre på musikk med headset. Og det var heeeelt fantastisk. Inne i soveposen med øyne lukket smeltet jeg liksom ned i senga og musikken kunne kjennes som former/bobler inne i meg. Det var så fint og flott at jeg flere ganger måtte le høyt og godt til jeg fikk tårer i øynene. Deilig!

Når ca. 4 timer var gått følte jeg meg mer normal igjen og var klar for å utforske skogen. Nå var jeg altså så klar at jeg kunne ha pratet med ev. ukjente folk, men den gode følelsen inni meg varte resten av dagen (som var HELT FANTASTISK) og ut hele kvelden.

Det jeg har lært er: Selv om det blir en god stund til neste gang vil jeg ta en større dose og basere meg på å ligge mer stille i en seng med musikk. Samtidig vil jeg planlegge å kunne gjøre noe fint etter at hoveddelen er ferdig, timene etter trippen var minst like bra som de første timene. Jeg likte å gjøre dette helt alene, men jeg skjønte også underveis at det ville vært fint å oppleve dette sammen med gode venner eller med min bedre halvdel.
Sist endret av Zenzen; 2. oktober 2019 kl. 21:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.