Tråd: Pride/FRI
View Single Post
Tenk hvis man hadde bytta ut alle motforestillinger med Pride eller kjønnsidentitet med f.eks, funksjonshemmede, da hadde du brått blitt lempa inn i gjengen til DNM og de gutta der ganske kjapt. Ja men det er jo ikke det samme vil noen da si, but I fucking beg to differ. Nazistene herja med oss som bare fankeern under andre verdenskrig, i Tanzania dreper de albinoer som følge av overtro, og funksjonshemmede blir tungt diskriminert i arbeidslivet. De samme som her tyr til appeal to natureargumenter og annen gammeldags tankegang er jo de første til å bli imponert av hva vi får til, tross i noen dumme spørsmål, men det har jeg også i møte med andre minoriteter så det laster jeg ingen for. Heller et dumt spørsmål enn at man holder kjeft, og ærlig talt synes jeg vel egentlig Ingen spørsmål er for dumme sånn egentlig, ville aldri brukt det i mot dem i hvert fall.

Men så fort det går på det tredje kjønn eller å titulere folk som de selv ønsker, da blir'e ramaskrik hos enkelte! Det koster da seriøst 0 kalorier å ikke være en sånn person. Jeg skal ikke være såpass uredelig at da jeg selv begynte å bli bevisst på det så skjønte jeg lite, så leste jeg hva folk sa, så hva de hadde og si, tilogmed møtte en transperson og voila, hva var det jeg dreiv og rota med?

Kjipe holdninger ass, og jeg begynner å lure på om penis, mangel på penis eller hva det nå måtte være kan en utslagsgivende faktor, men jeg vet ikke lengre. Man har vært bevisst på det så lenge nå at nå burde det vel snart synke inn litt, noen av de argumentene begynner jo snart å bli like avleggs som en Windows 95-pc.

Jeg er forsåvidt hetero og stolt over å gå i pride tog, det er da det minste jeg kan gjøre!
Sist endret av equimanthorn; 17. juni 2021 kl. 13:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.