View Single Post
kjedelig streiting
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Så at ein av verdas fem største hydrokarboneksportører stoppar leiteaktiviteten og vedtar å avvikle oljeindustrien er ekstrem symbolpolitikk?

Eg trur eg må sei meg einig med myoxo; du har ein definisjon av symbolpolitikk som neppe svært mange andre har.



Det er jo meir eller mindre direkte det du seier når du meiner vi kan dure på med oljeproduksjon! Forskninga er meir eller mindre eintydig på at vi har jævla lite igjen på karbonbudsjettet for å halde 1.5°C-målet som er sett - og det målet er økologisk katastrofe.



Her er tingen: det vi held på med no er ikkje bærekraftig. Ja, det vil gjere vondt å skule omstille seg, men spørsmålet er realistisk sett om vi skal omstille oss frivillig og ta den smerta på en god måte, eller om vi vil at det skal skje utan at vi kan påverke det. For konsekvensane kjem i form av klimaendringer. Som myoxo poengterte bryr ikkje fysikkens lover seg om politisk realisme.
Vis hele sitatet...
Ja det er symbolpolitikk enn så lenge ikke forbruket går ned. Hypotetisk sett ville nok verden lagt merke til det en dag eller to, mens ungdommene i MDG kunne solt seg i glansen. Deretter ville verden gått videre, og mye av Norges økonomi ville gått i dass.

Ja, vi kan og bør dure på med oljeproduksjon så lenge det er er lønnsomt og så lenge vi har konkurrenter som vil dure på uansett.

Vil du være idealistisk er det jo bare å starte i det private. Du står jo veldig fritt til å velge ditt karbonavtrykk. Eller er du bare villig til å gjøre det dersom resten av Norge lider med deg?
Sist endret av legalize_it; 17. juni 2021 kl. 12:42.