Tråd: Pride/FRI
View Single Post
Sitat av Broderbeta Vis innlegg
Har SÅ mye jeg lurer på her. Er forvirret og kvalm.

Vi er vel alle enige om at kampen for mangfoldet er viktig, toleransen. De fleste voksne homofile idag har nok opplevd noe smerte og utfordring rundt det å få sin identitet anerkjent av samfunnet. Et sånt diskriminerende samfunn vil vi ikke ha.
Vis hele sitatet...
Om eg berre kan stoppe deg her. Eg tolkar deg som ein liberal og tolerant type som ønskjer å forstå homokampen og "pride" betre, men som ein skeiv skrullehomo som er kjærast med ein transmaskulin ikke-binær person så må eg berre seie frå om at "eg er forvirra og kvalm" ikkje er det første vi ønskjer å høyre fra "allierte". Om du berre utgjer deg for å vere kunnskapssøkande, men eigentleg er en homofob drit - okay, fair play da har du klart å få meg til å sluke agnet.

Sitat av Broderbeta Vis innlegg
Jeg trodde Pride handlet om dette; gjøre det enklere for de skeive å være skeiv - enklere for disse menneskene å bare være mennesker. I samfunnet. Mangfold. Umulig å være uenig i dette. Hvilke gammeldagse homohatere er det som ikke støtter Pride?
Vis hele sitatet...
Eg tar meg fridomen til å svare på det retoriske spørsmålet ditt. Mange av mine beste venar sine foreldre støttar ikkje pride. To av naboane mine støttar ikkje pride. Fleire av dei eg gjekk i klasse med på vidaregåande for under ti år sidan - i ein liten men urban norsk by - støttar ikkje pride og ville gjerne braute høgt om kor "homo" alle som gjorde noko teit var til ein kvar tid.

Sitat av Broderbeta Vis innlegg
Leste meg opp på hva FRI - organisasjonen som kjører Pride-kampanjen - står for, og hva de vil oppnå. Det var så mye mer enn bare å myke opp for de skeive. Det snakkes om kjønnsmangfold - et ord som ikke burde vært et ord. Hva betyr det egentlig? Hvor mange kjønn fins? Det bør vel være greit i 2021 at jenter leker med biler og gutter med dukker uten at vi gjør veldig stort utav det, det forandrer ikke kjønnet dems? FRI skriver at envher persons selvopplevde kjønnsidentitet må respekteres, og at FRI bruker ordene kjønnsbestemmende behandling og barn i samme setning. Hvordan finner et BARN ut at de er interkjønn?! Hvor gammelt er et barn som gir et informert samtykke vedrørende kjønnsbekreftende behandling?
Vis hele sitatet...
Her trur eg du rotar litt med begrepa enkelt og greitt. Kjønnsmangfald handlar ikkje berre om at det finnst eit breitt spekter av anatomisk og biologisk kjønn. Til dømes har du jo kanskje i dag lært om ein heilt ny kjønnskategori "interkjønn" som handlar om mismatch mellom kromosom og kjønnskarakteristika (genitalia, puppar osv). Dermed finnst det plutseleg tre tydelige """biologiske""" kjønnskategoriar - alle med eit stort mangfald innad i seg sjølv.

At interkjønna barn ikkje skal genitalmutileres av ein lege som bokstaveleg talt bestemmer kva kjønn du skal oppfattast som resten av livet - utan å vente til barnet er i stand til å forstå identitet - det er faen meg så provoserande og respektlaust at det er verdt å gå i protesttog for i seg sjølv.

Kjønnsmangfald handlar også om korleis en vel å uttrykke seg. At ein står fritt til å ha eit individuelt kjønnsuttrykk utan å risikere å bli utstøtt fordi du bryt med samfunnets forventningar. FRI er berre ein av mange interesseorganisasjonar som jobbar for å fremme skeive verdiar - og skeiv her er eit omfattande paraplybegrep.

Sitat av Broderbeta Vis innlegg
Videre; FRI jobber for at alle skal få velge sin familie, så lenge alle har lyst. Mao. polygami med lik juridisk foreldrerett. Et barn kan ha 3 foreldre med 3 ulike kjønn, der alle er gift med hverandre og har lik foreldrerett (Sånn?). Har man lyst har man lov altså, men hva med barna?
Vis hele sitatet...
Dette er ein stråmann. Det er di tolkning at FRI jobbar for polygami i denne forma. Det er dessuten ikkje slik at alle homoar er polygame eller alle polygame er homoar (av ymse typar). Nokre av oss er det, mange lever i veldig tradisjonelle parforhold der ein siktar seg inn på jobb i hovudstaden, leilegheit, barn og kanskje ein hund. Innad i det skeive miljøet diskuteres det til stadigheit om kvifor det er slik at dei fleste homopar lever relativt heterotypiske livsstilar. Det er dette ein kallar heteronormativitet og det kan vere ein interessant refleksjon å tenkje litt over kva samlivsformer vi traktar etter og kvifor. Er mennesket iboande monogame - eller er monogami ein sosial konstruksjon?

Sitat av Broderbeta Vis innlegg
Pride henvender seg helt klart til barn:
[masse bilete av pride-ting retta mot barn]
Jeg kjenner mange homofile, men ingen interkjønn? Drag-miljøet trodde jeg ennå var et ganske lite miljø? Hva er det som skjer egentlig, kan noen svare meg?
Vis hele sitatet...
Igjen: interkjønn =/= transkjønna. Drag =/= transkjønna. Kjønnsuttrykk =/= kjønnsidentitet. Kjønnsbestemmande =/= kjønnskorrigerande. Det kan vere lurt å lese seg opp på dei grunnleggjande begrepa hvis det rett og slett er derfor du synes pride blir litt forvirrande og "kvalmande".
Sist endret av enjolras; 17. juni 2021 kl. 10:01.