View Single Post
Prøvde trøfler for første gang i Amsterdam. Først tok vi en dose de anbefalte som vi fikk erfare var alt for liten. Noen dager senere bestemte vi oss for å prøve å få en mer vellykka tur og gikk derfor inn på smartshoppen å sa vi ville ha det sterkeste de hadde og den høyeste dosen. Vi fikk dette og ble anbefalt og begynne med halvparten fordi det var ganske heftige greier.

Vi bestilte billetter til Van Gogh museet fordi vi tenkte det ville være gøy å se på kunst mens vi trippet. Vi tok med oss trøflene og gikk på museums cafen, bestilte noe å drikke mens vi trykket i oss trøflene. Dagen før hadde vi hatt en ganske heftig by tur og hadde derfor vært dårlige hele formiddagen. Ca 10 minutter etter at halvparten av trøflene var inntatt, kjente jeg at kvalmen ble verre og verre og til slutt måtte jeg reise meg for å gå å spy. Jeg fant først ikke vegen til do og holdt på å spy i trappen (dette var en fin spiseplass bare så det er sagt). Rakk do i siste sekund og hadde det helt jævlig der i en halvtime med masse spying. I mens satt kompisen igjen med bordet alene mens han sendte meg noen meldinger med litt små panikk fordi han begynte å trippe. 5 minutter tikket det opp en melding om at han også hadde spydd ut hele doen.

Etter en god stund med spying og kjeft fra vaskedamen kom vi oss ut og mot museet. Det meste var ute av systemet men vi var fortsatt påvirket så ble mye fnising i all stillheten der alle andre bare var seriøse å så på kunst. Vi ville ikke gi opp forsøket på en bra tur så vi gikk tilbake til smartshoppen og kjøpte oss mer av de samme trøflene. Vi regna sammen alt vi hadde kjøpt med det vi hadde igjen og fant ut at vi manglet et par gram og kjøpe derfor en ny boks. Nå hadde vi MYE trøfler.

Det ble kveld, vi satt på hotellrommet og begynte å spise trøflene. Etter å ha tatt 12g merket vi godt at ting begynte å rable for oss. Hodet sluttet sakte men sikkert å fungere mindre og mindre og vi bestemte oss for å ta 12g til. Det var nå det VIRKELIG klikket for oss. Vi ble helt gale, ropte, skreik og lo og lo. Vi laget så mye bråk å greide ikke fungere litt engang. Alt var umulig og vi ble fullstendig mongo i hodet og heiv ting rundt oss (rommet så ikke ut etterpå) mens vi hylte, lo og ropte. Nå begynte ting og bevege seg også. Vi hadde egentlig planlagt og gå på et nytt museum men innså fort at vi ikke kunne være ute bland folk fordi vi var fullstendig gale.

Vi bestemte oss uansett for at vi bare ville gå ut av rommet for å ta heisen fordi det virket som en gøy ting å gjøre. Etter 10 minutter med å prøve å kle på seg, kom vi oss til slutt ut. I mens ble Verden mer og mer eventyrland. Vi tok heisen ned, og bestemte oss for å gå ut en liten tur. Vi gikk fort inn igjen når vi innså hvor mye lyd vi laga. Så sto vi utenfor heisen å håpa for gud skyld at den skulle være tom. Eh, ja den var stappfull. Vi prøvde å skjerpe oss, det gikk ikke. Vi klarte ikke gjøre noe annet en og le mens det ellers var helt stille i heisen. Vi fant ut at vi måtte komme oss fort ut og gikk ut i 2 etasje. Når vi gikk kunne vi høre alle de andre i heisen le av oss.

Nå begynte ting virkelig å se sykt ut. Vi bodde i topp etasjen og løpte opp 9 etasjer mens vi ropte og hadde latterkrampe. Når vi kom til 10'ende etasje greide vi ikke finne den siste trappen så vi måtte ta heisen igjen. Vi fortsatte å klikke på rommet og bablet masse greier som sikkert ga 0 mening. Greide ikke tenke noe logisk. Vanskelig å forklare hvor sykt ting var i hodet fordi det hadde rett å slett klikka mongo for oss. Hele verden spant og var reinbuer å så ut som et sykt eventyrland. Etter 22g med de sterkeste trøflene hadde vi fortsatt mer igjen så kompisen min spiste resten som sikkert var 15g. Vi fortsatte bare å klikke på hotellrommet til vi til slutt ble litt klarere i hodet og tok oss en tur ut.

Kort oppsummert, sykeste turen jeg har vært med på. Tror det var veldig bra vi spydde opp alt første gang så vi ikke hadde sprunget rundt som gale idioter det hadde klikket totalt for på museet. Anbefaler alle å prøve for dette var en helt syk opplevelse!

Oisann dette ble litt langt hehe
Sist endret av Sozze; 27. oktober 2019 kl. 16:08.