View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kummi90 Vis innlegg
Jeg drikker ganske meget ganske ofte. Jeg har ikke så mange syke historier, siden jeg som regel pleier å være grei i fylla. Pleier. Forrige sommer var jeg i England alene. Herlige, billige dagsfylla! Husker at jeg satt i en pub og spiste, og merket at det satt to pene middelaldrene kvinner ved siden av meg. Jeg valgte naturlig nok og gå opp til dem, og spørre om jeg kunne putte tunga mi i rævva til en av dem. De var ikke imponert. De raste, og dro etter et par minutter. Dagen etter følte jeg meg ikke spesielt høy i hatten. Har tenkt på hvor jævlig det egentlig var. Hvem gjør sånt?! Vanligvis ikke meg!

En annen gang var det en pen jente som gikk forbi meg, og jeg mumlet "Jesus" når ho gikk forbi. Ho snudde seg å spurte "UNNSKYLD?!?!?". I ettertid kunne jeg ønske ho klasket til meg, det hadde jeg fortjent! Jeg sa at jeg hadde tourettes, og tilbrakte resten av togturen med å fake ticks; klaske meg selv i bakhodet mens jeg kremtet systematisk.


Alle har gjort ting de angrer på i fylla. De fleste mennesker har en tendens til å lide av "imaginary audience", altså at vi tror folk rundt oss legger merke til oss mer enn de faktisk gjør. Alle som var involvert i hendelsen din har garantert glemt det. Mitt råd er å sette det i perspektiv.
Vis hele sitatet...

Ok, jeg er herved kurert. Takk alle!