View Single Post
GeirGeirGeir: Håper ikke du tar det ille opp eller noe sånt, men jeg tror dette er emne som ikke alle og enhver på dette forumet har kompetanse på, så derfor vil jeg bare spørre om du har gått til psykolog el. med dette?

Det er ingenting galt i å få hjelp fra "oss" også, men iom. at det er noe alvorlig, så hadde det kanskje vært lurt å gå til en profesjonell.

Selv har jeg aldri vært borti noe lignende. Mine søvnproblemer aner jeg ikke hva skyldes, om det er noe psykisk som plager meg, om det er spilling som gradvis som har ødelagt døgnrytmen min eller om det er noe helt annet. Er det bare etter drømmene at du føler savn/sorg, eller er dette noe som kommer og går, men spesielt etter drømmene? Kanskje du ikke helt har akseptert det som har skjedd eller "gitt slipp" på faren din?

Btw, grunnen til at jeg skrev "håper du ikke tar det ille opp", er fordi noen tror at bare "galninger" går til psykologer, noe som absolutt ikke stemmer. Har selv blitt ganske overrasket da jeg plutselig fant ut at jeg hadde flere venner som hadde vært hos psykologer.
Sist endret av ffdck; 1. april 2012 kl. 02:46.