Tråd: Dumme kunder
View Single Post
Trådstarter
891
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Har hatt en kunde snappe HELT på meg fordi jeg ikke visste hva billaderen gjorde når man skrudde den i hurtiglading. Du skjønner, jeg kom i skade for å gjette at den "leverte mer spenning", på den tiden visste jeg ikke forskjellen på strøm og spenning, og det var dråpen for denne verdensmesteren av en elektroingeniør. Han kunne virkelig ikke FATTE hvordan jeg ikke hadde inngående kunnskap om ALLE produktene jeg solgte, og han hadde aldri fått værre service. Jeg jobbet på et varehus med over 120.000 varer på en avdeling som dekte kanskje 1/5 av det totale sortimentet...
Du skulle virkelig hørt hvordan han skrek og jamra, og kunder stoppet forskrekka over denne mannen som sto og ropte "den leverer mer STRØM, hører du!? Ikke spenning, STRØØØØØØØØØØØMMMM!!!". Spurte om han ville prate med sjefen min om problemene han hadde med meg, det ville han, men i det jeg ringte etter han så sa han bare "nei dette blir for latterlig, ha en jævla fin dag!" og gikk.

Og nei, jeg er ikke av den typen selger som har noe lurt å slenge ut til ethvert spørsmål når jeg tror at kunden ikke vet bedre, jeg var alltid veldig ydmyk når jeg solgte noe jeg ikke kunne mye om.
Vis hele sitatet...
Haha, fantastisk! Mangler bare at han skulle ringe media eller et familiemedlem som er advokat. Har hørt den et par ganger!