Tråd: Poker
View Single Post
Og aldri gå 'all in' på pocket rockets! Nettpokerguru'ene hauser opp med at statistisk er dette vinnerkortene men da har de faen meg ikke lest statistikken min! Kun 4 av 10 ganger vinner jeg med rockets. Bare for få minutter siden hadde jeg rakettene på handa, floppen viser Q-A-Q og plutselig står jeg med Full House, klart jeg går All in - hvem faen ville ikke gjort det? Turn viser noe ubetydelig, husker ikke, så kommer den fordømte River'n med nok en dame og huset mitt blir slått av fire like!!!

Liker best 8-Game, Badugi eller HORSE. Statistisk sett spiller de mest seriøse spillerne der og pre-flop går som regel aldri over 3x, slik som i NL Hold Em eller spesielt Omaha. Omaha H/L er dog veldig morsomt å spille. Stud er noe av det kjipeste jeg spiller. Ellers er favoritten Hold Em. Liker best å spille FL Hold Em på Cash Games. Sit & Go Knock Out's tournaments er nåværende favoritt!

Jeg er mer en Brunson-spiller på mitt seriøse. Så tight at det nærmest er kjedelig å spille mot meg. I forrige turnering folded jeg både Pocket J-s, 10-s og 8-s på pre-flop re-raise, når donk'sa satsa på J-2? og 10-4? En virka å satse kun på Brunsons (10-2) bare fordi han sikkert har hørt om det. Er dog blitt flinkere til å bløffe ut motstandere med dårligere outs på bordet, men har lett for å tilte når jeg ser jeg kunne vunnet på dårlige hender jeg kastet i forrige runde og taper på gode hender like etter.

Elsker for øvrig poker - all kinds! Nest etter sjakk er det det mest geniale spillet som er oppfunnet!