View Single Post
Sitat av prenix Vis innlegg
Kort spørsmål, gir ikke denne bevisstheten slitasje på kroppen? Grunnen til at vi sover er å slappe av, noe dere forøvrig gjør, men også mentalt. Eller tar jeg helt feil her?
Vis hele sitatet...
Det er riktig. Klardrømmer kan gjøre sånn at du får dårligere søvn.

Sitat av Kirder Vis innlegg
Tilbakemelding: Det som skjedde med meg var at jeg la meg og hjertet dunket hardt hele tiden. Uansett,så fikk jeg samme problem som Mokko. Musklene spente seg helt av seg selv,uten at jeg gjorde noe. Det var ikke det største problemet,det største problemet var at jeg så lys som virvlet inne i øynene. Det viste seg at jeg hadde blitt sliten av å holde øynene nede og de av seg selv hadde *gått* opp. Er dette normalt? lettere sagt jeg fikk det ikke til fordi øynene gikk op av seg selv.
Vis hele sitatet...
Ja, det var ett problem med meg også. At jeg ikke klarte å ha øynene igjen skikkelig. Måtte anstrenge meg for å holde de igjen.

Løsning:

La det være helt mørkt i rommet. Så gjør det ingenting om øynene ikke er helt igjen. De vil uansett gå igjen etterhvert. Hvis det fortsatt er ett problem etter det, kan du alltid kjøpe en sånn dere duppeditt til å ha forran øynene. (sovemaske?). Da får du litt ekstra trykk på øynene åsså, så holder de seg igjen. Hehe.

Sitat av Tomacco Vis innlegg
Jeg også. Jeg prøvde dette i går kveld, og etter ti min ca, begynnte hjertet å dunke helt vildt! Er dette normalt siden vi er tre folk etter hverandre som rapporterer det! :O
Vis hele sitatet...
Ja, det er normalt. Du må mestre å ignorere det, og fortsette å slappe av. Når du mister kontakt med kroppen blir det problemet borte uansett. Samme med åndedrettet ditt. Du kan verken merke at du puster eller styre det selv lenger.