View Single Post
Sitat av Mokko Vis innlegg
Jeg har lest litt mer om WILD-teknikken nå, og her står det at den bør brukes etter at man har sovet en god stund (type 6 timer) eller i forbindelse med kortere lurer på dagtid. Dette virker ganske upraktisk. Dere som har brukt WILD-teknikken med suksess, har dere brukt den når dere legger dere om kvelden på vanlig måte (som vil være mest aktuelt for meg), eller har dere måttet legge opp en litt annen døgnrytme?
Vis hele sitatet...
Det stemmer det du sier. For noen er det lettere å bruke WILD med en gang man legger seg, for noen er det lettere å bruke den ett par timen før man skal stå opp. Jeg har prøvd begge deler. At jeg fikk det til med en gang etter jeg hadde lagt meg er nok tilfeldig. Kunne likegreit vært om morningen.

Grunnen til at man helst burde gjøre det tidlig på morningen. Er fordi det er da du har de lengste REM periodene. Så da kan du drømme lenger. Mens om kvelden. Da går man somregel ganske fort ned i dyp søvn. Det er nok noe av grunnen til at jeg måtte snurre en del i denne drømmen. Hjernen var sikkert på vei ned i dypere søvnfaser. Hehe.

Håper dette hjalp.

Sitat av Kirder Vis innlegg
Ja,er litt skeptis til dette. Funker dette virkelig?
Vis hele sitatet...
Ja, det funker. Det finns ett forum på internett, på engelsk, som er større enn Freakforum, som kun handler om dette.

Jeg må ærlig innrømme at jeg var litt skeptisk til dette jeg også i starten.