View Single Post
Dette må jeg prøve (håper jeg ikke bli innlagt på mental sykehus etter å ha prøvd å skjert av meg hodet )

Jeg mener at jeg har hatt slike drømmer, 2 av dem var like og var et mareritt (var helt for jævlig)
Jeg kan prøve å forklare de som jeg hadde

1. jeg styrte meg selv i et ronja røverdatter spil, det var en fantastisk følelse, men jeg våknet etter og ha feilet hopping over et stup. Det var en fantastisk følelse, jeg ville ha drømmen igjen men fikk den aldri.

2. Jeg var et dyr som hoppet fra båt til båt på kaien, skikkelig wierd... Jeg våknet opp når eieren fant meg (eller noe sånt idk)

3. Jeg ble drept med en øks i spillet RuneScape, vet ikke om dette var en bevisst drøm, men det føltest veldig ekte, og så klart våknet jeg når blodet kom.

4. (mareritt) Jeg måtte kjempe for og holde meg med familien min og mange runde kuler holdt meg tilbake eller noe sånt, drømmen endte med at jeg gav opp osv..

5. (mareritt) samme tingen, men mye lengre og jeg var livredd når jeg våknet opp og trodde at alt var i mot meg.

Det er sant at jeg blir skikkelig gira når jeg våkner opp eller fryktelig redd, men det er altså sånt at jeg har kunnet "bestemme" hva jeg skal gjøre i hver av disse drømmene.
Sist endret av perols_; 8. desember 2010 kl. 01:42.