View Single Post
Opplevde ikke flere enn en håndfull skumle ting. Det værste jeg opplevde som liten var vel når jeg var en 7-8 år.

Det var en rolig høstkveld, og jeg hadde lagt meg for å sove i 11 tiden, men fikk ikke sove. Klokken ble tolv, ett, to. Så begynte jeg å høre en del "fomling" og bråk utenfor.

Jeg lå i andre etasje på baksiden(mot hagen/skogen) av huset, og hodet mitt lå mot skogen. Så begynte jeg å høre lyder utenfor. Dette med å høre lyder utenfor var helt vanlig ved huset vårt, av en eller annen grunn. Så jeg tenkte at lydene kom til å stoppe snart. Og det gjorde de, 2-3 minutter etter de starta.

10 minutter etterpå dette hørte jeg banking på veggen rett bak hodet mitt(Jeg lå med hodet mot skogen). Dette var "fast" banking, akkurat som om du tar en stor stein og banker den mot en vegg. Jeg lå der helt skrekkslagen såklart, siden om noen banka på veggen i andre etasje rett ved hodet mitt, så var det fordi de visste at jeg sov der.

30 sekunder etterpå kom broren min inn å lurte på hva jeg banka for, og jeg bare lå der skrekkslagen. Jeg sa at det var banking i veggen min, å han gikk inn på rommet sitt igjen.

Dagen etterpå lå det en stein nedenfor vinduet mitt.