View Single Post
Trådstarter
243
hehe mp34567 du er bare irritert du fordi han gjorde det han gjorde mot deg, ingen vits i å være langsint vettu folk er forskjellige vettu, har du forresten søkt litt på sosial trygd og sånt her på forumet? mange nordmenn som snylter og gjør mye rart med narko og shit! hva har du å si om det da? dømmer deg ikke for hva du tror på jeg......jeg vil iallfall bli husket som et godt menneske når jeg dør! ikke av bomber eller noe , men av naturlige årsaker, alderdom!

Sitat av ProtoZ
Hvordan jeg ville integrert meg selv:
Om jeg skulle ha flyttet til et annet land, ville jeg nok ha skiftet navn fordi kommunikasjon og relasjoner flyter så uendelig lettere om flesteparten klarer å uttale det, om det skulle vært et problem i utgangspunket.

Ellers ville jeg lært meg språket til det ble tilnærmet feilfritt og adoptert landets skikker, kultur, verdier og normer og kanskje feiret 17mai i det sjulte for ikke å støte noen.

I tillegg ville jeg gått i protesttog/fakkeltog om noe skulle skje av negativ natur som hadde innvirkning på befolkningen i mitt nye hjemland for å vise at jeg tar avstand mot den eventuelle handlingen.

Ellers ville jeg ha skaffet meg flest etniske venner og for all del droppet å "ghettofisere" livsstilen min ved å bo i "norske" områder.
Vis hele sitatet...

Få se deg gjøre det! lettere sagt en gjort! skal jeg sette regler da eller? du kommer ditt, alle ser ned på deg, du søker tilflukt hos dine landsmenn, og ghettofiserer deg, voila du er i samme situasjon som alle utlendinger er i norge idag, tenk realistisk se om det faktisk fungerer, du er jo ikke den som setter regler og normer i landet du skal flytte til............hehe