View Single Post
Trådstarter
243
Sitat av Torefaen
Da anbefaler jeg deg å søke etter jobb som tolk. For jeg ser ikke helt åssen disse språkene du kan utenatt skal hjelpe deg i norge. Eller så kunne du selvsagt startet ditt eget firma, hvor du ga gode jobber til dine landsmenn eller landene som ligger rundt
Vis hele sitatet...


Skal utdanne meg som Politi tenkte jeg, hjelpe samfunnet kanskje. og da snakker jeg ikke bitter politimann som skyter hvite folk fordi han har hatt dårlig erfaring, men jeg snakker om en som hjelper samfunnet slik at det blir mindre krim, og mer forståelse mot hverandre

Jeg gikk i en klasse der gutta var litt rasister og sa masse piss, til og med lærern var det, hadde rykte og dokumentasjon på at ho var litt smårasist, men ho fikk jo aldri sparken. for god lærer mente rektor, smart dame tentke jeg, ho klarte å sette masse piss inn i hodet på mine klassekamerater at til slutt var de som henne, ble sjokka jeg tilogmed jentene ble sånn, og alle utlendingene ble satt bakerst fordi de var for dumme som læreren sa, men ikke jeg, for jeg skjønnte norsk, jeg kunne ødelegge alt for ho om jeg ville, meg ville ho ikke gjøre noe med, smørte meg godt, tenkte ho iallfall, men til min forargelse ble alt jeg sa dokumentert ned på papiret og lat i en skuff, ho jobber ennå som lærer jeg setter piss i hue på ungdomskole elever...