View Single Post
Jeg har et spørsmål til alle generelt! Gi meg gode svar og ikke kødd!! Hva skal jeg gjøre for å bli godtatt av dere nordmenn? Er det ikke nok at jeg Jobber? Er det ikke nok med at jeg har rent rulleblad? Er det ikke nok med at jeg er en del av samfunnet? Er det ikke nok at jeg er et godt menneske? At mine venner godtar meg for den jeg er, og støtter meg? Hva vil dere ha av meg?

JEG kan ikke snakke om rasisme, for det er så mange IDIOTER der ute som roper ulv ulv, at ingen tror på NOEN når ulven virkelig er her! Hvorfor skal jeg eller noen andre bli utsatt for rasisme? Bare fordi jeg er mørkere en gjennomsnitts nordmannen? Hvorfor skal alltid nordmenn begynne å snakke om sine dårlige erfaringer med utlendinger til meg? SER jeg ut som lederen deres?

Jeg har fått nok av å være imellom barken og veden! Jeg ser begges sider, og ser frykten for hverandre!! Hvor mange av dere har en kompis som er utlending? Jeg kan garantert love dere at dere sier: "Men han er Grei". "Alle de andre er tyver og ødelegger landet!"....Hva om jeg er den andre? Kjenner du meg!!? Jeg er lei av å bli behandla dårlig for andres feil, hva har jeg gjort?fortell meg det noen? Jeg er såpass integrert at folk snakker dritt om utlendinger til meg helt til jeg sier hva jeg heter! så blir de flaue og....ja flaue, hva syns dere jeg skal gjøre?

Hvor mange ganger skal jeg bli kalt for stygge navn uten å slå!? Hvor mange ganger skal jeg bli nedverdiget? Er det deres feil at dere er født som den dere er? Ikke min feil heller at jeg heter det jeg heter og er den jeg er! Ikke min feil at jeg kan mange språk og er god på skolen? Er det vits å gi meg dårlige karakterer? Hva skal jeg gjøre folkens? Skal jeg bli en terrorist eller skal jeg bli godtatt? Hånda på hjertet!

Neste gang du ser en utenlandsk gutt eller jente, prøv å smil og SI HEI. Istedenfor å se så stygt på dem, så kan jeg love deg at du får et smil tilbake og et HEI. Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg....jeg har mye mer å si men jeg er litt forbanna akkurat nå...er lei meg egentlig.....utover det vil jeg bare si at vi må slutte å være så trangsynte!
Sist endret av meitemark; 24. januar 2008 kl. 00:46. Grunn: redigert litt for lesbarhet