View Single Post
Psykisk avhengighet kan gi psykosomati (hjernen lurer fysikken til fysiske symptomer). Angst er ett godt sammenlignbart fenomen, det kan gjøre veldig fysisk vondt av en utelukkende psykisk lidelse.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke røyk før du skal spise
Ikke røyk før du skal sove
Ikke røyk før du er ferdig med alle dagens gjøremål. Ikke la det bli det første og siste du gjør før du står opp eller legger deg.

Cannabismisbruk kan påvirke søvn og appetitt. Tillat ditt naturlige spise og søvnmønster å komme frem. Da blir det mye lettere å droppe røykings når det ikke passer, lettere å være i edru tilstand, lettere å ta pauser.
Vis hele sitatet...
Den hadde blitt umulig for meg ja bruker det mest for å få sove.
Det finnes ikke sovemedisiner jeg sover like optimalt på uten å gi grufulle bivirkninger.
De avhengighetsskapende medisinene er fine ift bivirkninger utenom avhengighet da såklart, men for meg personlig gjør det ingenting å være avhengig av Imovane o.l. (den avhengigheten merkes ikke engang når jeg har , brukt det i strekk siden 2013) siden jeg er avhengig av Lyrica, benzo og opioider fra før.
Når jeg er så nedtrappet at det er kun ett trekk i døgnet måtte det selvfølgelig blitt nattingsen
Har jeg ting å gjøre som ikke skjer på skjermen/enheten så kan jeg vanligvis* vente til ca kl 20-21 nå
*når jeg en sjelden gang har ett ekstrembruk så må jeg ha med noen veldig svake jointer.. det blir sånn at jeg ikke merker at jeg røyker annet enn at svetten og uroen dempes.
Sist endret av illusion; 19. mai 2018 kl. 15:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.