View Single Post
Hei.

Jeg har lenge hatt på agendaen å prøve 2c-b. Eller egentlig litt forskjellig psykadelika men 2c-b var det jeg kom over nå.
Siden jeg aldri har prøvd syre før(trodde jeg) spurte jeg litt rundt og leste litt på nett så jeg viste hva jeg skulle forvente. Beklageligvis fant jeg lite som var beskrivende nok til at jeg egentlig skjønte helt. Det er jo selvfølgelig veldig vanskelig å beskrive en tripp så det er jo forklaringen.

Jeg leste en plass at 2c-b er den perfekte blandingen mellom MDMA og LSD. Nå har ikke jeg prøvd LSD så jeg kan ikke si om det stemmer. Men det jeg kan si er at stoffet helt klart ligner på MDMA når det begynner å virke.

Jeg fikk tak i 2 kapsler på 30mg pr stk, en til meg og en til venninen min. Jeg er altid forsiktig når jeg prøver noe for første gang så jeg åpnet kapselen delte innoldet i to ca like deler og startet med å snårte 2 små linjer av den ene halvparten først.
Det første jeg kan si er at det svir på en annen måte enn andre rusmiddler. Kjennes ut som man snårter tabasco saus. Svi ingen går over etter ca 5 minutter. Forbered deg på litt nysing også.
Når det sluttet å svi begynte jeg å kjenne virkningen. Jeg er fremdeles på så lav dose at det har ingen virkning på synet. Men jeg kjenner helt klart at det er et stimulant.
Jeg snårter opp resten av den ene halvparten så da er jeg ca på 15mg. Når det er ferdig å svi begynner virkningen å tre i kraft igjen. Det kjennes ut som når MDMA/knips begynner å kicke inn. Det var jeg virkelig ikke forberedt på. Jeg ble sittende parkert i sofaen ei stund for det kjentes ut som jeg snart skulle på MDMA tur.
Etter en stund ga det seg og jeg "skjønte" rusen. Nå var jeg klar for full pakke!
Jeg valgte å droppe de siste 15mg siden jeg ikke orket svien og jeg ville ha hele utbyttet av trippen. hvor lang tid det tok før det kicka helt inn fulgte jeg ikke med på men jeg skjønte at morroa hadde begynt når stuebordet plutselig var så utrolig stort og så uendelig dypt. Det føltes ut som om jeg hadde krympet og vist jeg skulle reise meg fra sofaen kom jeg til å skli ned av den som om jeg skulle vært en dverg.

Jeg hadde det veldig morsomt under trippen og fikk sett alle fargene jeg har hørt snakk om. Altså regnbuefargene akkurat som vann som reflekterer lys. Fargene man kan se rundt en regndråpe når solen lyser på den. Alt bevegde seg men naturlig som om det pustet/pulserte. Fine mønster vokste fram vist jeg fokuserte på en plass. Såpebobler er forresten utrolig fengslende å blåse når man er på 2c-b

Jeg røyket 2 jointer under trippen og følte det ga den en ekstra piff. Jeg skulle selvfølgelig ikke gjort det da jeg er på pisse prøver men jeg får ta støyten når den kommer.

Konklusjon. jeg er glad jeg kjørte på så forsiktig første gangen for jeg var slettes ikke forberedt på hvor likt det skulle være MDMA i begynnelsen. Jeg ble nesten skuffet for det var ikke sånn rus jeg ville ha. Neste gang skal jeg kjøre på mye hardere for nå vet jeg hva jeg går til og at jeg tåler det.

Jeg nevnte i begynnelsen at jeg ikke hadde tatt syre før (trodde jeg). Dopet var mye sterkere på 90 tallet så hallusinasjonene er vellkjente fra den tiden. Bølgene på vegger og gulv har jeg sett før på knips, ghb og etter lite søvn på amf.

Jeg har lest at 2c-b ikke vises på urinprøver og håper dette stemmer. Mine urinprøver blir sendt til st.olafs så om det ikke stemmer skal jeg oppdatere det her. Ellers krysser jeg fingrene for at røykingsen er ute av systemet til Onsdag.