View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Fremdeles nykter! Ler fortsatt av påstandene til den sykepleieren, ler i dette sekundet også hahahahahaha!!! Fy faen, det var så morsomt.

EDIT: Hver gang jeg er innom tråden ler jeg høyt, klarer ikke slutte
[...]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!
Vis hele sitatet...
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Må bare si at jeg fortsatt ler av påstandene om Paralgin Forte og Valium og de andre latterlige påstandene
Ler enda mer når jeg leser hva dere skriver om henne Demon hahaha!
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du gliser sånn. Er det så morsomt at det kroniske lystløgneriet og de gjentatte tillitsbruddene angående rusmisbruket ditt har ført til et totalt dysfunksjonelt og destruktivt forhold med ei dame som er altfor god for deg og fortjener så mye bedre? Eller er det kanskje morsomt at hun likevel er blåøyd nok til å gi deg flere sjanser, til tross for at du har sviktet gang på gang? Våkn opp, nå. Det er ingenting morsomt ved dette i det hele tatt.

Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Kan ikke si at jeg ikke tenker på det viser seg at det er pappa som har sagt dette, og at han har hentet inspirasjonen fra det narkomane nettstedet freak.no, har dere hørt om det? Der står det visst mange fine triks for å lure urinprøver, inkludert de på farmakologisk, hvor man blir observert fra alle kanter, og urinen blir analysert.
Vis hele sitatet...
Du er ikke bekymret for at han da også leser denne historien og kjenner deg igjen? Eller tenker du at det går fint, siden du fremstår så eksemplarisk her? Hva med dine andre poster og tråder?