View Single Post
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Har lest litt om det samme. Har vært satt ut i flere dager, og føler meg ikke gira på å begi meg utpå en tur til med det første. Glemte også nevne noe veldig viktig, og det er at Albert hadde tatt molly flere dager på rad før dette også, som vi konkluderte med var en av grunnene til reaksjonen.
Vis hele sitatet...
Jepp, akkurat samme som med kompisen min det. Eller han var på dag 2 også hadde han tatt helga før, og helga før det igjen tror jeg. Han tok livet av seg ganske nylig, ikke veldig lenge etter hendelsen med MDMA'n. Ikke for å virke frekk og skulle spekulere rundt min kompis sin død, men jeg er ganske sikker på at overdreven MDMA bruk var med på å fucke opp psyken hans ganske så mye. Han fikk plutselig alvorlige panikkanfall osv etter hendelsen, noe som ikke var likt han. Livet hans var langt i fra problemfritt fra før av, men etter han kjøpte seg masse top notch MDMA så tok livet plutselig en brå vending virket det som.

Han hadde tho ikke MDMA i systemet da han døde, så jeg sitter egentlig her å spekulerer i hva som har skjedd, men det er ingen hjemlighet at høye MDMA doser og hyppig bruk er notorisk for å trigge angst, panikk, DP/DR, depresjon og alt mulig fandenskap. Så jeg håper du er litt klokere i dag og velger å bruke stoffet forsvarlig!

RIP kompis, du blir aldri glemt!
Sist endret av Alge; 8. januar 2020 kl. 00:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.