View Single Post
Leste du i det hele tatt noe fra listen over bivirkninger i legemiddelhåndboken før du svarte at potensielle og sjeldene bivirkninger kan man få av alt, også Paracet?

Her står det blant annet at
motoriske bivirkninger forekommer relativt ofte
Vis hele sitatet...

Men du velger å spille deg selv på repeat og fortsetter altså på din feilinformasjonkampanje helt uten å vite hva som er regnet som "vanlig" og ikke. Jeg snakker ikke om sjeldene bivirkninger. Selvsagt snakker jeg om potensielle bivirkninger, aner ikke hvorfor du blander disse??

Tidsskriftet.no Blant de vanligste er vektøkning, hemning av det autonome nervesystem med eksempelvis munntørhet, obstipasjon og ortostatisk hypotensjon til følge, samt akutte ekstrapyramidale bivirkninger av typen dystoni, parkinsonisme og akatisi.
Vis hele sitatet...
Påstår jeg noe sted at antipsykotikum er farligere enn å gå i psykose over lengre tid som du tilsynelatende insinuerer ved å gjenta deg selv på tross av at jeg presiserte at "det er sikkert mange som kan dra nytte av antipsykotikum"?
At noen hoppa fra 8ende etasje er jo ikke en gang et motargument, bare en løs statement gjentatt av uviss grunn. Problemet mitt er at du beskylder andre for å komme med påstander de ikke har belegg for i samme post hvor du gjør akkurat det samme. Attpåtil kjører du bare deg selv i repeat når det blir påpekt. Blogging kaller jeg det.