View Single Post
Siste jeg husker er at jeg gikk på butikken og var ganske idiot (men greide meg). Kjente det bygde seg jævlig opp inni meg, opiat stein/høy dritten. Så våkner jeg nå søndag 16.30 i min egen seng. Siste meldingene jeg ikke har lest kom inn i 23 tiden på mobilen i går.

SOVET eller STUKET på sub?

La en hlalv 8 mg subOXONE uner tungen. Tok vel 2 timer før jeg slokna eller ikke husker noe. Har ikke opiat toleranse lengere, bruker ikke noe ved behov engang. Har kun tatt sub 4-5 ganger før. En av gangene tok jeg like mye, men da husker jeg heller ikke noe. De andre gangene har jeg tatt mye mindre og hatt det veldig OK, sniffet som regel. Men i forigårs fikk jeg totalt noia, for var sammen med flere personer. Vi tok både sub og oppover. Det oppsto situasjoner som jeg aldri har vært med på... Slikt som du bare skjer i narkomiljø som jeg ikke har vært borti.

SUBOXONE er ikke noe digg for meg med andre ord, og det blir nok aldri til at jeg hadde greid å blitt avhengig av det sånn som jeg betrakter det per idag. Kvalme, sove, blackouts, kløe, noia, og sløv... Hva er digg med det? Den lille euforien jeg fikk før det ble for mye og sovna?

Snakker om abstinenser og avhengighet.... Tror det er meget varierende fra person til person. Jeg har kunslutta på ting cold turkeyda men. Benzo fast HVER DAG i tre år, alt utenom xanor,og fra lege. Samt imovane/stilnoct.. Slutta i april, satt og venta på abstinensa, men kom da faen meg ikke noen. IKKE EN DRITT, IKKE et lite sug engang. I vinter fikk jeg 8 valium, 1 mogaon, 1 imovane og 1 stilnoct daglig om jeg ville. Gikk ned på dosen valium, tok vekk mogadon og måtte velge mellom imovane og stilnoct. Men fikk 4 paralgin forte daglig for en skade. Men legen tok vekk alt av B-prep samtidig, (hadde sikkert brukt tramadol/pf nesten konstant i to år også).

Så benzo og opiat abstinensene jeg har hørt så mye m har jeg ikke opplevd enda jeg skulle kjent det HARDT... Og jeg har sluttet å røyke, fra 20 sigg til 0 om dagen i juni, og kaffe (flytta og gidder ikke lage). Nada nix problemo.

Så prøv å slutt ordentlig før du sier du har abstinenser, ikke bare 36 timer for så og innta igjen fordi du tror du vil få d fælt. WTF, HOLD ut å ha d jævlig, mange har hatt det værre! Det blir ikke bedre enn du lager set selv. (jeg har ikke hatt det ille, men mange har tydeligvis greid det)

Men sånn som nå så har jeg "begynt" med benzo igjen. Eller jeg får 10 mg sobril jeg kan ta om jeg vil, og mogadon. Men gidder ikke ta dem så ofte, og siden jeg ikke hadde problemer med å slutte, ser jeg ikke helt faren med å motta. Etter tre mnd uten hadde jeg også NULL benzo toleranse. Sovna ved bordet på resturant edru med mamma og pappa på bursdagen min av EN sobril... Og helt fin i formen før dette, ikke trøtt eller hangover som kunne gjort at jeg sovna.

Vet dette ikke helt anngår subtex siden det er et opiat, ikke benzo. Men hadde ikke abstinenser etter b-prep smertestillende heller. Poenget er at jeg ikke fokuserte på å slutte, jeg tenkte ikke på det, visste jo at det kunne bli fælt, satt å venta halvveis, men det tok ikke dagen min. Men fant ut at jeg 1. enten ikke lett blir avhengig av ting.. 2. jeg har et eller annet i kroppen som gjør at abstinenser ikke kjennes 3. det er oppskrytt med abstinenser