Tråd: Selvmord
View Single Post
Jeg slet med depresjoner en stund, og til slutt tok jeg valget og spiste 60sovepiller.men angret straks etterpå og ringte og fikk tak i sykebil.(hadde drukket to liter vin i tillegg). Var så vidt jeg var våken når sykebilen hentet meg.da gikk alt i tjo hei og inn på sykehuset.der de spurte flere spm og snakket med meg hele tiden for å holde meg våken.
Så begynnte de å "pumpe" meg, et rør ned i halsen og pumpingen startet. Da fikk de ikke opp noe. De prøvde to ganger. Men fikk opp lite.Da "kjørte" de to tuber med kull ned i magen min.
Ble hentet med sykebil i tre-fire tiden på natten. Kl åtte var de fire med å ordne og styre med meg. Men fikk ikke lov til å sove før i ti tiden.
Så venner av meg kom og snakket med meg for å holde meg våken. (Det var nesten det værste.Du vil så gjerne så gjerne sove, du er utrolig trøtt og klarer ikke å holde øynene åpne)
Et døgn senere var jeg hjemme igjen, da så jeg at jeg hadde klart å kaste opp noe av pillene.

Legen trodde ikke på meg når jeg sa jeg hadde spist ca 60 atarax, for 25 dreper normalt et menneske, pluss at legen (på sykehuset) ikke skjønte hvorfor min fastlege hadde kunne skrive ut en sovemedisin med den styrken som jeg hadde fått da jeg samtidig går på Efexor.

Men det er nå så.

I ettertid så er det akkurat som at jeg trengte den "oppvåkningen", for nå går det mye bedre i forhold til deppresjoner(av en eller annen grunn?)

Så da var det bare rusen å bli kvitt igjen.

Lykke til, håper det går bedre med deg i disse dager :-)