View Single Post
Tok selv LSD for første gang i fjor sommer.
Tok så 100 ug og venta på at det skulle kicke inn, venta i typ 1 time på virkningen av stoffet. 20 minutter føltes fort ut som 1 time, helt sykt.. Meg og en kompis gikk bort til han for å vente på at det skulle kicke inn. Når vi da kom tilbake var leiligheten full i blod, da ene kompisen klikka fullstendig og begynte å slå på L, L sto der full i blod; mest naseblod, verre med han andre, som sprang naken ut av leiligheten.. Dette ble kveldens mysterium og noe helt sykt oppsto under trippen.. Vi vaska vekk x antall l blod ute på syre, henger liksom litt igjen.. Han som slo endte opp på Sanviken; og kom med lånte klær og blåe poser på beina inn døren neste dag.. Rusen varte i 12t, vi satt og loka på deli de luca kl 09 og spiste lasagne etter en syk kveld,våkna igjen kl 12 og røykte mornings,følte meg deretter veldig rar i en 6mnds tid, LSDen endrer tankemønsteret ditt, du er ikke 100% deg selv etter en sånn rusopplevelse, skal ikke snskke for alle. Men vær forsiktig,og ikke gjør som oss og ikke ha tripsitter.. Kompisen min trodde ikke eg var ekte, begynte alvorlig å tvile selv.. Hahah så sykt er det,ego death kan oppstå