View Single Post
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg stapper ganske enkelt ikke i meg dette grapset før bevæpnede tjenestemenn har svinebundet meg og jeg ikke har noe valg.
Vis hele sitatet...
Jeg ser hvor argumentene dine kommer fra, men med mindre man virkelig går inn for å forgifte noen, så er jo sannsynligheten heller lav for alvorlig skade - om det så var snakk om mer eller mindre tilfeldige kjemikalier fra laben. Hvilket opplagt ikke er tilfelle; man putter ingenting i en vaksine som i mengder som man mistenker er farlig. Det er sånt en førsteårsstudent i farmasi ville klart. Selv om hele vaksina bare var humbug og prestisjejag, så ville den sannsynligvis være tryggere enn et liv med bilkjøring og slalåm.

Folk dytter i seg alskens narkotika og steroider som har blitt fremstilt under forhold som neppe tilfredsstiller GMP, har en virkning som i langt mindre grad har blitt skikkelig studert, og gjerne er blandet ut med Gud vet hva til bare noen få prosent virkestoff er igjen gjennom mange ledd med smugling og kutting.

Sannsynligheten for at du får alvorlige skader av en engangsinjesjering av et stoff som i alle fall er ment å ikke være direkte skadelig er ganske lav. Motstanden din fremstår usaklig og blåst ut av alle proporsjoner.
Sist endret av Myoxocephalus; 22. oktober 2020 kl. 21:37.